خوش آمد گویی
هنر و ادبیات

                                     بسم الله الرحمن الرحیم       هست کلید در گنج حکیم 

در این وبلاگ، جدید ترین مطالب دنیای هنر وادبیات وجود دارد و شما با عضویت در این وبلاگ هم به خود و هم به من کمک کنید و من به شما نیازمندم 

ما را از کمک های خود بی بهره مسازید... سید یوسف موسوی.

                                    در نیابد حال پخته هیچ خام      پس سخن کوتاه باید والسلام                                                            



نظرات شما عزیزان:

ذبیحی
ساعت23:32---25 دی 1390
سلام سید جان تشکر از اینکه به ما سرزدید . وبلاگ هنرمندانه و موضوعیی خوبی دارید موفق باشید..

هستي
ساعت19:00---25 دی 1390
سلام عزيزم...
وبلاگ زيبا و منحصر به فردي داري...
خوشحال مي شم با هم تبادل لينك داشته باشيم اگه با نظر من موافق بوديد منو با نام قر و قاطي كينك كنيد و بهم خبر بديد تامنم شما رو با افتخار لينك كنم...
ارادتمند شما(هستي)


قاصدک
ساعت14:32---25 دی 1390
سلام .
ممنون که به کلبه خرابه ما سر زدید .
وب پر محتوای دارید. امیدوارم موفق باشید .
برای تبادل لینک من آماده ام چون نمی دونستم به چه عنوانی لینک کنم ، اگر اجازه بدین من عنوان رو بگم بعد شما بیاین و عنوان رو بگین تا لینک کنم .
عنوان ( کلبه )


افشین
ساعت13:31---24 دی 1390
سلام دوست عزیز
شما لطف دارین به ما
در مورد تبادل لینک راستش ما داریم از بلاگفا به اینجا نقل مکان میکنیم و هنوز قالب ما مشکلاتی داره که دارم درستش میکنم
اما تا جائی که من فهمیدم لوکس بلاگ سرویس تبادل لینک هوشمند داره که من نمیدونم به درستی کار میکنه یا نه ؟
اگه کار میکنه ، شما از اون استفاده کنید در غیر این صورت صبر کنید تا مطالب رو به طور کامل انتقال بدم و قالب وبلاگ رو مرتب کنم و بعد شما رو لینک کنم

موفق باشید


مینا
ساعت11:37---24 دی 1390

_____________0
______________0
______________0
______________0___-:¦:-
_____-:¦:--_____0
______________0__ ___ __-:¦:-
______________0
_____-:¦:-______ $
_____________$$$___-:¦:-
___________$$$_$$$
__________$$$___$$$________
_ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
____$$$_______________$$$
_____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
____$$$______$$ $______$$$
___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
_________$$$_$$$_$$$
___________$$$_$$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______ $$$
______________$___-:¦:-


مینا
ساعت11:34---24 دی 1390
سلام میسی ک سر زدی ممنون وب شما هم خیلی قشنگه و خاص و مفید هستش شمارو لینک کردم موفق باشی همیشه ممنون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 23 دی 1398برچسب:, توسط سید یوسف موسوی |